woensdag 10 oktober 2018

MFT Color Challenge #102




Bij MFT kan ik op het nippertje nog meedoen met de kleurenchallenge. Dit zijn de kleuren waar je deze keer mee mag werken:


Ik koos de stempelset 'Bold Blooms' van MFT en stempelde de bloemen en blaadjes in bovenstaande kleuren. 


Voor het woord 'happy' gebruikte ik mijn nieuwe stans van Gummiapan. Ik koos eerst voor roze, maar dat viel weg door de roze bloemen op de achtergrond. Daarom kleurde ik een stuk papier groen met Distress Oxide en stanste daar het woord uit. Dat komt beter uit. 

De stempelset heb ik al vaak gebruikt, maar hij blijft leuk. Door de kleurenchallenge ontdekte ik nu dat de takjes en hartjes van de bloemen niet alleen met zwart mooi gestempeld kunnen worden, maar ook met grijs. Weer wat geleerd;)

3 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Rhodé!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, juist erg leuk de bloemhartjes in grijs! Lekker fris kaartje, ik vind ‘m top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi fris kaartje! Het grijs is er inderdaad mooi bij, een beetje zachter dan zwart.

    BeantwoordenVerwijderen