maandag 3 augustus 2020

MFT Sketch Challenge #500

Deze week is de 500e Sketch Challenge bij MFT! Daar wilde ik natuurlijk zeker aan meedoen. Dit is de schets:


Ik maakte deze keer een kaart voor mijn tante die regelmatig kaartjes bij mij koopt. Ik wilde wel graag het hart gebruiken. Een andere vorm kan natuurlijk ook, maar toch wel zo leuk om de schets nog goed terug te kunnen zien. Ik blendde (is dat een woord???) het hart met diverse tinten roze. Aan het zwarte strookje hing ik een lief poesje van MFT. Het roze komt terug in het fijne roze strookje erachter. Bijna alle materialen zijn van MFT. De stansen, stempels en inkt. Alleen het embossingpoeder niet. 


Ik moet nog wennen aan de nieuwe versie van Blogger. Ik kreeg het op mijn tablet niet voor elkaar om een tekst te typen. Dus dat heb ik maar even op een ander apparaat gedaan. Maar nu heb ik wel ontdekt dat het op mijn telefoon wel goed gaat. Nu nog eens zoeken of ik op mijn telefoon nu ook mijn leeslijst kan bekijken!

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi subtiel kaartje, dat hart is heel mooi als achtergrondje voorde leuke kat en gave tekst!
    Ja, ik moest ook wennen. Ik blog bijna alleen maar op mijn pc, op de telefoon vind ik het allemaal zo klein. Maar nu wel gewend, komt wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en lief kaartje heb je gemaakt. Prachtig dat hart zo eh... zacht.. als je snapt wat ik bedoel.
    De tekst zegt alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoes van een poes! Prachtig kaartje!! Jij bent wel echt een ster in het werken met deze schetsen, ze passen helemaal bij jouw stijl. Bij mij geen problemen met de blogger (afkloppen!!) maar dat komt misschien omdat ik altijd op mijn laptop werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart geworden. mooi is dat hart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een toffe kaart!! En zo goed volgens de schets.
    En ja dat nieuwe blogger. Een beetje uitproberen maar op de PC gaat het redelijk gelukkig.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    ps. ik moest lang zoeken naar het zwarte koord wat ik altijd gebruik. Ik koop het bij de egel.
    Dit is de link:
    https://de-egel.com/nl/detail/1302551/waxed-katoen-koord-rond-1-0mm-zwart-5m.htm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Rhodé,

    superschattig kaartje met dat roze hartje en die toffe kat.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen