donderdag 13 augustus 2020

MFT Summerschool #5 White Space

Vandaag de vijfde en laatste bijdrage voor de MFT Summerschool. Met deze keer: White Space. Door een groot deel van je kaart wit te laten, wordt de focus gelegd op je afbeelding. 

Hier kun je natuurlijk alle kanten mee op. Ik koos voor een grasstrookje op de bovenste helft van mijn kaart. Ik kleurde de leuke beestjes uit de MFT-set Jungle Gym onder toeziend oog van onze jongste. Keurig gaf hij steeds de juiste kleur potloden aan. Zo oefenden we ondertussen gelijk de kleuren. 

In de set zitten ook allerlei leuke tekstjes. Daarvan koos ik er één en klaar was mijn kaart! Wat kan het soms snel gaan, he?! 

MFT Summerschool is weer voorbij. Ik heb enorm genoten, dat hebben jullie vast gemerkt. Hopelijk volgend jaar weer! 

7 opmerkingen:

  1. Een heel mooi, leuk en fijn kaartje.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje! Veel wit, ik hou ervan. Super idee om de beesten op een strookje gras te zetten. Tekstje erbij is hartstikke leuk! En wat gezellig dat je een kleurenaangever had bij het maken van dit kaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi effect om het op deze manier te doen. Het middelpunt is nu echt het middelpunt! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig kaartje. Leuk om zo samen de kleuren te oefenen! En het is een beetje afgekoeld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en ook lief kaartje! Net als Cornelie hou ik van deze stijl! Wat leuk zo'n Summerschool, wist er niet van.

    BeantwoordenVerwijderen