woensdag 5 augustus 2020

MFT Summerschool #2 Rainbow

Dag 2 van de Summerschool! 'Rainbow' is de opdracht. Soms kun je erg zoeken naar een mooie kleurencombinatie voor op je kaart. De kleuren van de regenboog zijn altijd goed! 

Ik gebruikte ze voor de kaarsjes van MFT. Een stans met drie grotere en twee kleinere kaarsjes. Omdat je in 1 keer 5 kaarsjes stanst, stanste ik ze in 5 kleuren. Zo had ik direct genoeg kaarsjes voor 5 kaarten. 


De vlammetjes stanste ik uit geel papier. Met mijn blending tool kleurde ik ze vanaf de onderkant wat oranje. Zo ziet het er mooier uit. Een strookje erover met een tekst uit de MFT-set 'party penguins' maakt het af. 

Ondertussen ben ik ook al begonnen aan dag 3. Manlief gaat vandaag met een paar van de kids vissen. Dan heb ik vast tijd om die kaart af te maken. Ik kreeg ook nog een vraag voor een kaartje voor een jongetje dat geboren is. Genoeg te knutselen, dus. Ik ben helemaal in mijn element: dit is voor mij echt genieten! Op deze manier vind ik het niet erg dat we dit jaar niet op vakantie te gaan. 

2 opmerkingen:

  1. Wat lekker dat je zo aan het genieten bent van je knutseluurtjes! Ik zie wel dat je helemaal in de flow zit. Dit kaartje is ook alweer zo een prachtig exemplaar. Mooi al die regenboogkleurtjes tegen dat wit en de vlammetjes, vlammen ook echt! Bedankt ook nog voor je reactie op mijn MFT-vraagje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat voelt natuurlijk ook als vakantie, toch, doen waar je zin in hebt en tijd voor de hobby. Is voor mij ook vakantie. Dat heb ik dus soms als ik een paar dagen vrij ben door de week en lekker kan knutselen. Net vakantie!
    Je kaart is heel gaaf. EN wat een top idee van die vlammetjes. Dat ga ik onthouden! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen