woensdag 5 augustus 2020

MFT Summerschool #1 Triangle

Yes! Deze week doe ik mee met de MFT Summerschool! Zoiets vind ik erg leuk om te doen en nu valt het net in mijn vakantie. Ik ben helemaal happy!

Gedurende een week wordt er elke dag in een video uitleg gegeven over een ontwerpconcept. Hiermee ga je dan zelf aan de slag. Inmiddels zijn er al een paar dagen voorbij, maar ik heb tot 14 augustus de tijd om mijn kaartjes te maken, dus dat komt vast goed. 

De eerste opdracht gaat om de 'virtual triangle'. Simpel vertaald: een denkbeeldige driehoek. Je plaatst drie voorwerpen in een denkbeeldige driehoek op je kaart. Hierdoor krijg je een mooie verdeling. 

Ik ging aan de slag met luchtballonnen. Toen ik ze eenmaal had gestempeld,  besloot ik voor een smalle, hoge kaart te gaan. Ik blendde wat wolkjes en maakte gras van mijn mooie, groene MFT-papier. De kleur is echt perfect! De ballonnen kleuren was de grootste klus. 


Ik ben eerlijk gezegd erg blij met het eindresultaat. Ik ga dus met plezier beginnen met de opdracht van dag 2!

Bedankt voor jullie meedenken met het zwarte draad. Ik weet nu welke zoekterm ik moet gebruiken en waar ik het kan kopen!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo een zomerschool! Je eerste kaart beloofd veel moois. Heerlijk s'zomers deze drie luchtballonnen. Ik zag er toevallig gisteren eentje voorbijkomen hier. Ben heel benieuwd naar de rest van je opdrachten en stiekem ook wel naar waar je dat mooie MFT papier gescoord hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me helemaal indenken dat je tevreden was / bent met deze kaart. Hij is super! Leuk die zomerschool! Veel plezier en ik kijk uit naar de resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen