zaterdag 17 maart 2018

Crazy for CAS #4

Bij Crazy for CAS is het thema van de lopende challenge 'lente'. Gisteravond had ik ineens een uurtje knutseltijd en ben ik ermee aan de slag gegaan. Ik had nog geen idee, dus begon ik met het doorspitten van mijn bakje met stansen. Daar vond ik de leuke stans van Lawn Fawn die ik nog nooit had gebruikt. Wel verschillende ideeën in mijn hoofd, maar nooit uitgevoerd. Dat werd dus hoog tijd! En bloemen doen mij direct denken aan de lente. 

Ik stanste de vorm uit watercolor papier. Eerst kleurde ik het gras groen en daarna kregen de bloemen hun kleur. Een tekstje erbij en klaar!


Stiekem duurde het allemaal wel wat langer. Ik heb een poos zitten dubben hoe ik het precies zou doen, maar het is gelukt! Wat is ie leuk, die stans! Die ga ik zeker vaker gebruiken.

8 opmerkingen:

  1. Aaah, geweldig leuk kaartje! En aiii, die stans heb ik ook! Wat is ie tof, enne...1x gebruikt of zo?? Ben blij dat jij dit soort dingen ook hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, herkenbaar! Veel ideetjes met spullen en toch zit het nog nieuw in het plastic. Hartstikke zonde, zeker met zo’n leuke stans als deze. Je kaartje is op en top lente, heel vrolijk met die leuke gekleurde blommetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stans is superleuk! En je kaartje ook! Echt lente met die gekleurde bloemetjes in het groene gras. Gaaf ook dat je meedoet bij Crazy for CAS, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief lentekaartje en je wiebelkaartjes waren ook al zo vrolijk. Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje zeg. Lekker vrolijke kleurtjes. Bedankt voor het meedoen met de Crazy for CAS lente challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk die stans! Ik heb m ook nog... en ook nog nooit gebruikt hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! Echt CAS en echt lente :)
    Leuk dat je meedoet bij CFC!

    BeantwoordenVerwijderen