donderdag 20 december 2018

CAS on Friday #148

Bij CAS on Friday vroegen ze om een 'kerstkaart'. Hoe moeilijk kan dat zijn in deze periode?! Bij mij komt de inspiratie meestal pas rond de kerstdagen zelf. En dat is net een beetje te laat. Toch is het me nog net op tijd gelukt om er dit jaar voldoende te maken. 

Deze kaart ging naar onze buren. Ze houden erg van muziek, dus deze kaart vond ik wel toepasselijk. 


Ik vind het moeilijk om geschikte 'kerstwensenstempels' te vinden. Hebben jullie dat ook? Het moet qua stijl wel bij je kaartje passen en de teksten moeten ook wel bij je ontvanger passen. Ik ga naar een oudere buurman bijvoorbeeld geen 'warm wishes en beary hugs' sturen... Ik los het soms ook op door binnenin de kaart iets persoonlijks te schrijven. En verder zoek ik gewoon door naar mooie teksten!

Vanavond hebben we de kerstviering met alle kinderen (+ familie) van onze school. Morgen nog een dagje werken en dan lekker vakantie!

7 opmerkingen:

  1. Prachtig...sterren en muzieknootjes, heel tof! Gezellig dat je meedoet met de challenge van Cas on Friday! Nog ff, en dan vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart! En zo leuk dat je het persoonlijk maakt door het muziekpapier.. ik let ook altijd op teksten. En natuurlijk afbeeldingen etc. En voor een oudere buurman zou ik het denk ik, zo neutraal mogelijk houden...Alvast fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig CAS kaartje Rhode!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Ik heb dat ook hoor met die tekststempels en los dat ook op met gewoon schrijven.
    Fijne feestdagen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Rhodé!! Echt leuk met dat muziekpapier. Al had de buurman een "Beary hug' van jou misschien ook wel fijn gevonden ha ha. Bedankt ook voor je kerstkaartje, ik vind hem superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooie kaart! Leuk voor de muziekliefhebbers! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. replica uhren kaufen

    rolex replica
    replica uhren
    replica uhren kaufen

    fake rolex
    replica uhren kaufen

    Our Swiss grade Rolex watches are made of 904L steel, that is more costly and complicated to produce because it’s very hard, but it’s worth it since it is more rust and corrosion-resistant than other steels, and hold the polish much better than the 316L steel. Buy your rolex replica here.

    Buy now best replica rolex watches.

    BeantwoordenVerwijderen