dinsdag 18 december 2018

MFT Sketch Challenge #415

Eindelijk weer tijd voor een blogpost. Het was gewoon even te druk. Afgelopen week vond ik gelukkig nog even wat tijd om te knutselen. Maar ja, de inspiratie was nog even ver te zoeken... Een challenge kan dan goed helpen. Dus koos ik de MFT sketch challenge om mee aan de slag te gaan.

Dit was de sketch:




En dit is mijn uitwerking:


Nog een paar dagen en dan begint de vakantie. Heerlijk! Ik heb bewust weinig gepland, zodat we heerlijk kunnen relaxen. 

7 opmerkingen:

  1. Dat helpt zeker, zo’n sketch! Hartstikke tof en leuk kaartje! Nog ff, de laatste loodjes, en dan...vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die set blijft ook zo leuk! Samen met de sketch een super leuk kaartje zo! Heerlijk hè, ik verheug me ook zo op even helemaal niets (of nou ja, weinig in ieder geval ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd! Een challenge kan je zo lekker op weg helpen. Soms is het gewoon lekker om niet teveel na te hoeven denken en gewoon meteen aan de gang te gaan. Lekker vooruitzicht die vakantie. Ik heb voor het eerst sinds jaren ook twee weken vrij, verheug me er enorm op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Mij helpt een sketch ook altijd. Soms om precies na te maken en soms om op gang te helpen. Het is een hele mooie en vrolijke kaart geworden! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd fijn om met een schets aan de gang te gaan en daardoor een beetje op weg te worden geholpen. Enig kaartje dit! En een heerlijk vooruitzicht, twee weken vakantie en relaxen. ‘t Is bijna zo ver :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi. Dit blijft een toffe set!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Rhodé. EN lekker he, vakantie en relaxen? Vandaag mijn 1e dag tot de 28e. Ga ik ook van genieten!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen