maandag 31 december 2018

MFT Color Challenge #108

Bij MFT vroegen ze voor de kleurenchallenge een kaart in de volgende kleuren:



Ik dacht direct aan de stempelset van MFT met een bootje. Ik stempelde het bootje in de juiste kleuren en stanste een cirkel waar ik met de gaatjestang nog wat gaatjes maakte. En deze keer dacht ik eraan om ook nog iets in de binnenkant te stempelen. Ik zie dat soms bij anderen op hun blog en ik vergeet het bijna altijd, terwijl ik het zo leuk vind! 





2018 is inmiddels bijna voorbij. Ik heb genoten van het lezen van jullie blogs en de inspiratie die ik ervan kreeg. En ik vond het ontzettend leuk om al jullie reacties op mijn berichtjes te lezen. Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en al het goede voor 2019 toe. En hopelijk ook in 2019 veel creatieve ontmoetingen in blogland!


5 opmerkingen:

  1. Hoi Rhodé,
    Gelukkig nieuw jaar voor jou! Met een boel creativiteit en gezellige blogposten. Je kaartje is een heel mooie. Erg leuk die binnenkant. neem ik me ook vaak voor, maar vergeet het vaak.
    Je vroeg nog over het embossen van het cupcakeje. Als het niet goed lukt, leg ik nog een extra papiertje op de snijplaat, soms 2. Net zo lang tot ik tevreden ben....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou en je familie een heel goed, gelukkig en gezond 2019! Geweldig leuk en fris kaartje is dit! Dat bootje is leuk, en de binnenkant is ook al zo gaaf! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief! Mooie kleuren!
    Voor jou ook een gezond, gezellig en geweldig 2019! Misschien moeten we eens adressen uitwisselen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, jouw kaartje voor de kleurenchallenge is super leuk zeg!! Geweldig idee om de gaatjestang te gebruiken voor de cirkel. Mooi mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen