woensdag 26 december 2018

Kleurenkaartenteam oker/donkerblauw

Vandaag weer tijd voor het Kleurenkaartenteam! Mariken koos bij het oker van de vorige keer de mooie kleur donkerblauw. Daar had ik stiekem al op gehoopt. Ik maakte een donkerblauw lucht en koos een ijsbeertje om in te kleuren. Omdat mijn oker de vorige keer wat groen uitviel, koos ik deze keer voor een okerkleurig potlood van Derwent. In combinatie met een donkerblauw potlood natuurlijk.



De kleuren vielen mij toch weer wat tegen. Net niet helemaal wat ik wilde. Maar goed, dit is wat het is. Ik ben aan het sparen voor Zig Color Brush pennen. Hopelijk lukt het kleuren daarmee wat beter.

Omdat ik direct nog wat achtergrondjes had gemaakt, kleurde ik ook nog wat pinguïns. En die mochten ook samen op een kaartje:



26 opmerkingen:

  1. twee prachtige kaarten met deze kleuren van het KKT!
    Fijne feestdagen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. While the depth level remains at best replica watches 150m, the Swiss made fake Omega Aqua Terra Worldtimer takes the jetset life up a notch. A photorealistic globe rolex replica embodying the traveller’s spirit is crafted from laser-ablating technology first utilised in 2019, two years after the model debuted in 2017. At the heart of the Swiss movement copy Omega uhren replica is a world time complication powered by the Omega Co-Axial Master Chronometer 8938, which displays time across all 24 major time zones. Once synchronised, a 24-hour hesalite ring (light blue to indicate daytime and dark blue to indicate night) indicates the current hour of its corresponding city on the outer dial.

      Verwijderen
    2. Identical model to the previous one but with a different colour, the fake watches Mako RA-AA0004E19B is characterized by a dark green colour. Also in this men's model there are excellent features such as water resistance up to 200 metres, rotating bezel to chronograph the times for replica omega any type of activity , and self-winding mechanical movement.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaartje Rhodé! ie tweede met de pinguïns, ze kijken ene beetje verschrikt en dat maakt het heel erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaartjes. Deze kleurtjes staan prachtig bij het ijsbeertje en de pinguins.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe kaartjes!! Ik ben vooral fan van je pinguins.
    Fijne kerstdag en tot volgend jaar!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke, gezellige kaartjes zijn het zo geworden ! mooi gemaakt zo
    Fijn dat je weeral van de partij bent, deze maand ! Top !
    Ik wens je langs deze weg alvast een hele fijne jaarwissel toe en zie je graag volgende week terug,
    veel liefs,
    Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 toffe kaartjes, vind je oker best goed uitkomen, markers is ook niet alles, je moet dat ook echt leren . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke winterkaartjes, erg geslaagd!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee schattige kaartjes, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie winterse kaartjes in de KKT kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze leuk Rhodé! Je achtergrondjes zijn echt prachtig gelukt. Ik heb de 'ziggies' ook en echt geen spijt van, ze kleuren prachtig. Fijne 2e kerstdag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn super leuk,!
    Ik wens je een mooi 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaartjes! Mooi he, dat blauw en oker. De zigmarkers kleuren super en geven mooie en diepe kleuren. Mij bevallen ze prima. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaartjes! Je achtergrondjes zijn echt heel mooi geworden. Gaaf dat je aan het sparen bent voor zigmarkers. Als ik kleur, doe ik het daarmee. Makkelijker (maar nog steeds moeilijk, daarom doe ik het niet zo vaak, hihi) en mooier van kleur dan potloden.
    Geniet nog van een gezellige tweede kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij jou vind ik de kleurencombi op deze manier wél mooi. Paars met geel loop ik niet echt warm voor zeg maar. Beetje ijzig by night op deze manier. Mooi!!
    Zigs zijn zeker mooi, kleuren heerlijk en prachtige kleuren. Enige nadeel, het verkleurd snel. Door het gebruik van Distress Glaze kun je dit voorkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze gewoon PRACHTIG !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartstikke mooie kaarten voor het KKT Rhode! Ik vind ze erg geslaagd.
    Jammer dat jij niet zo tevreden bent over de kleuren. Sterkte met sparen voor andere kleurmiddelen :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaartjes. Ik vind de achtergronden ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. bedankt voor je reactie op mijn blog. En ja de jarige was heel verrast me te zien, maar we kennen elkaar al meer dan 30 jaar en zijn vrouw wou me erbij. 't was heel tof.
    twee leuke en grappige kaartjes voor dit laatste KKT zijn het geworden. mooi gedaan
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit gemist in mijn leeslijst. Prachtig geworden ne wat zijn het ene superkleuren zeg.Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi freubel jaar gewenst. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. waaaaauw deze zijn precies gedrukt zo mooi.
    liefs en sorry voor de late reactie
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. On the black dials, there are remarkable Oystersteel hour marks and hands covered with replica watches uk white luminant coatings, large date windows at 3 o’clock and clear white scales, which tell the time of your hometown. With the luminant coatings, the wearers can always read the time clearly and easily even in the darkness Cheap replica watches uk or in the deep. When you are overseas, the reliable fake Rolex watches can help them have better controls of the time.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De indexen en aanduidingen op de wijzerplaat zijn lichtgevend, ideaal voor een replica horloges uitstekende zichtbaarheid, zelfs 's nachts, terwijl de gekartelde lunette een uitstekende grip biedt, zelfs in ongunstige omstandigheden.Een werkelijk uitstekend uurwerk volgens de mening van veel experts, mede dankzij de werkelijk rolex replica concurrerende prijs die maakt het een van de beste horloges qua prijs/kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen