woensdag 23 februari 2022

Birthday balloons #2 en meer

Vandaag laat ik de tweede kaart zien die ik maakte met één van de leuke ballonen van Clearly Besotted. Ik had het idee vooraf al in m'n hoofd. Toen ik ermee aan de slag ging was het in een klein uurtje klaar. En het is helemaal geworden zoals ik wilde. 

Afgelopen weken zijn heel druk geweest. Nu heb ik voor m'n idee even iets meer lucht en kan ik mooi nog reageren op vragen van jullie in de reacties op eerdere berichten. Zo leuk om die berichten steeds te lezen! 

Het is bij 1 positieve coronatest in het gezin gebleven. Heel bijzonder, want ze zat niet in isolatie en de rest van het gezin heeft het toch niet gekregen. Ik ben er wel erg blij mee, want ik had het lastig gevonden als de een na de ander weer thuis zat. 

Toen ik met m'n zusje de potloden ging testen, merkte ik dat de Derwent Coloursoft (die ik al heb) het meest bij mij passen. 

Als ik wat helderder wil kleuren, zal ik dat toch met stiften moeten doen. Met mijn Zigs kom ik een eindje, maar het resultaat is nog niet helemaal naar mijn zin. Daarom heb ik besloten om toch te gaan sparen voor Copics. Via Marktplaats heb ik nu mijn eerste kleuren gekocht. Ik weet nu welke kleuren ik wil hebben, dus ik kan gericht zoeken. Ik koop alleen hobbyspullen van verjaardagsgeld en bonnen die ik krijg voor marktonderzoek waar ik aan meedoe. Dat zorgt ervoor dat ik goed nadenk over elke aankoop en geen overbodige spullen koop. 
Voorlopig gebruik ik de Zigs en Copics naast elkaar. Dat gaat prima!

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Rhode,
    het is een superleuk kaartje en wat fijn dat het dan net zo wordt als je in gedachten had. Daar kun je dan helemaal blij van worden, he?
    Leuk dat je spaart voor copics. Ik ben heel benieuwd of het je goed afgaat. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ben er niet zo goed in. Dus bij mij inderdaad Derwent en Zig ;-) En ook alleen maar verjaardagsgeld voorlopig...
    EN hadden jullie niet allemaal al een keer corona gehad? Dan is de kans wel kleiner om het weer te krijgen. Misschien bleef het daarom bij één gezinslid?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De ballonnen zijn echt superleuk! Altijd fijn om vooraf een idee te hebben dan gaat het maken van zo een kaartje een stuk sneller. Ik maak vaak een schetsje vooraf als ik wel al een idee heb maar op dat moment geen tijd om te knutselen. Van mijn copics heb ik nooit spijt gehad. Ze zijn superduur maar gaan een leven lang mee, ik spaar ze nu al bijna 10 jaar en heb er ook veel tijdens beursaanbiedingen gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen