vrijdag 4 februari 2022

Swap met Daniëlle #32

Oeps! Ik was helemaal vergeten dit bericht vanmorgen te plaatsen. Ik werk tegenwoordig ook op vrijdag en dan vergeet ik het snel. Maar hier ben ik dan.

De opdracht voor vandaag is : een gezellige picknick. In het pakket zitten afdrukjes die daar geschikt voor zijn. Bij mijn zusje kleurde ik de afdrukjes met diverse soorten potloden van Derwent. Ik heb zelf de coloursoft en wil soms wat helderder kleuren. Mijn zusje heeft weer andere varianten. Nu kon ik mooi even testen. Ik plaatste ze op een slimline kaart. 

Bij Cloud9crafts kocht ik een tijdje geleden heel leuk papier in toffe kleuren. 1 van die papiertjes kreeg nu plek op deze kaart. Het matcht mooi bij de kleur van het picknickkleed. 

Bij ons weer 1 van de kids positief. Ik ben benieuwd of het daarbij blijft of dat we het straks om de beurt krijgen. Inmiddels zijn we er wel aan gewend, merk ik. We leven bij de dag.

5 opmerkingen:

  1. Oh... je kaart is super. Wat een gezellig picknick is het.
    En nu alweer Covid? Geen antistoffen opgebouwd? Ik hoop toch niet dat jullie allemaal weer in quarantaine moeten. Dan hebben wij wel geluk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh zo gezellig, deze picknick... zou zo aanschuiven.
    ai hopelijk niet weer in quarantaine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi en lief kaartje! Ziet er heel gezellig uit;-)
    Wat balen dat er weer iemand positief is getest. Hopelijk blijft het daarbij!
    Leuk dat ik je heb kunnen inspireren. Benieuwd wat je hebt gemaakt!
    Fijne xondag, perfect weer om lekker met onze hobby bezig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf en gezellig kaartje!! Leuk om elkaar zo uit te dagen. En super om de kleurpotloden bij je zusje te kunnen testen.
    Hopelijk blijft het bij 1 positieve test.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige picknick, ik krijg helemaal zin in de lente hiervan. Ben eigenlijk wel benieuwd wat de conclusie van je vergelijkend warenonderzoek van de potloden was. En hopelijk is het bij één positieve leerling gebleven. Ik ben zelf ook weer positief getest begin deze week, gelukkig verder geen klachten maar wel de hele week binnen zitten..

    BeantwoordenVerwijderen