zaterdag 26 februari 2022

MFT Sketch Challenge #582

Wat is het fijn om vakantie te hebben! Vandaag had ik nog wat knutseltijd en maakte ik weer eens iets voor de Sketch Challenge van MFT. Het was alweer even geleden,  terwijl ik het toch graag doe. 

Ik ging aan de slag met de leuke muisjes van MFT. Ik kleur ze vaak in roze en geel. Nu koos ik voor blauw en geel met een klein beetje groen. 

De schets heb ik 1 op 1 overgenomen. 
Vanavond ga ik eens nadenken of ik nog een idee weet voor een mannenkaart. Iemand heeft me gevraagd om mannenkaarten, maar ik heb nog even geen inspiratie. Maar daar ben ik niet de enige in, weet ik😉

7 opmerkingen:

  1. Wat zijn dat altijd fijne schetsen hè van MFT! Je kaartje is prachtig geworden. In de kleuren van de Oekraïense vlag.. of is dat toeval?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met de schets!! Lief ook die muisjes!!
    En ja soms zijn mannen kaartjes moeilijk. Soms valt het mee.
    Als je de kaart uit je vorige post zonder bloemen doet dan ben je er toch al bijna.
    Succes!! Fijn weekend en vakantie. Hier mogen ze maandag weer gewoon naar school. Ook lekker.
    Groetjes van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitwerking van de schets !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een vrolijk en feestelijk kaartje. leuke sketch
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf, die muisjes zijn schattig, lekker feestelijk ook.
    Inderdaad de Oekraïense vlag! Zo erg daar...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een leuke muisjeskaart. Mooie sketch ook!

    BeantwoordenVerwijderen