maandag 21 februari 2022

Birthday balloons

Ik denk dat het al bijna een jaar geleden is dat ik van Cornelie een paar stempelafdrukjes kreeg. Ik heb er al een heel aantal gebruikt, maar ik had nog vier ballonnen. Ik kleurde ze in de kerstvakantie,  maar ik wist niet goed wat ik er mee wilde. Daarom besloot ik ze opzij te leggen tot ik een idee kreeg. En afgelopen weken kwamen er ineens twee ideetjes waar deze ballonnen goed bij pasten. Vandaag de uitwerking van mijn eerste idee:

Heel simpel, maar toen ik het papiertje in mijn voorraad zag, dacht ik gelijk aan de ballonnen. Met een stencil maakte ik wat wolkjes. Zo had ik ineens snel een kaartje erbij. 

Later deze week laat ik een andere kaart zien met een ballon uit deze stempelset. 

6 opmerkingen:

  1. Ja.. zo werkt het. Gewoon laten liggen en dan opeens heb je ene idee door het zien van papier of sketch of noem maar op. Het is en heel leuk kaartje en zeker met de wolkenachtergrond..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje heb je gemaakt…leuke stempeltjes!
    Ineens zie je het hè, herkenbaar hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje erg leuk geworden! Mooie kleuren, ik hou van het ruitjespapier en daarvan heb je de kleuren mooi terug laten komen in de ballonnen. Top!
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. idd net wat Gerjanne zegt, even wegleggen en voilà, een leuk idee en kaart
    groet Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk geworden, die ruitjes en de beestjes combineren top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi alles zo bij elkaar. Het past echt goed.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen