woensdag 21 november 2018

Beary special day

Van Gerdine kreeg ik een tijdje geleden deze stempelset. Ze deed er eigenlijk niks mee en ik vind hem leuk! Ik had een paar beren gestempeld en begon met kleuren. Daarna ging ik op zoek naar een stukje DP en twee effen kleurtjes die er goed bij passen. Ik vond een stukje groen DP met een rustig dessin dat ook leuk is voor de achtergrond. Maar toen ik de beren erbij legde, ontdekte ik dat het bruin er niet mooi bij stond. Daarom andere beren gekleurd in grijsbruin. Een leuke tekst uit dezelfde set erbij en klaar!



Jullie hadden ook nog een foto tegoed van de boekjes die we hebben gemaakt:



Het zijn foto's die ik nog ergens op mijn telefoon had staan. Niet super, maar het geeft in ieder geval een indruk.

4 opmerkingen:

  1. Berelief je kaartje.
    De notitieboekjes zien er tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh smelt smelt!
    Wat een lief kaartje!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart echt lief. Leuk dat je wel wat met die set kunt. En de notitieboekjes zijn ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Ik vind deze beren superlief, kan me voorstellen dat je er wel wat in zag. Al zou ik gewoon een ander papiertje gekozen hebben i.p.v. de beren opnieuw kleuren, dat is nogal een klusje! Je notitieboekjes zijn ook superleuk, geen wonder dat de verkoop een succes was!

    BeantwoordenVerwijderen