dinsdag 13 november 2018

Happy brrrrthday!

Voor de verjaardag van Daniëlle ging ik aan de slag met de set 'Chill wishes' van MFT. Een superleuke set! 


Ik wilde graag deze pinguïn gebruiken, maar ik wist niet goed hoe ik het zou gaan doen. Het lijkt vrij snel alsof de pinguïn door de lucht zweeft. Door de boompjes heb ik geprobeerd te suggereren dat de pinguïn de berg af gaat. Het leek me leuk om een roze lucht te maken. Ik zag dat ooit eens bij Mariken op een winterkaartje en ik vond dat toen erg leuk. 

Morgen hebben de kids op school een verkoping. We hebben notitieboekjes versierd en kaartjes gemaakt. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Het is lastig om bij zoiets in te schatten hoeveel belangstelling er zal zijn. Zeker omdat het op een gewone werkdag is. Maar het belangrijkste is dat de kinderen genieten!

5 opmerkingen:

  1. Gaaf, jouw kaartje voor Daniëlle, met roze lucht. Staat erg mooi, beetje ondergaande zon... Succes morgen met de verkoop, tof, notitieboekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, wat een leuke, grappige kaart
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rhodé,
    dat is je prima gelukt, met de boompjes. Hij skiet zo van de kaart af! Ik ben benieuwd of er veel gekocht/verkocht wordt. Voor de kinderen altijd leuk, zo'n activiteit.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof kaartje Rhodé!! Zo mooi met die roze lucht. En je vorige kaartje was ook al zo mooi, volgens mij heb ik hem ergens in een top 3 gezien.
    Ik hoop dat jullie goed verkocht hebben, inderdaad lastig in te schatten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben super blij met dit leuke kaartje, vind ‘m erg mooi!! Leuk, met die roze lucht. Hartstikke bedankt :-) goed verkocht vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen