vrijdag 16 november 2018

Guestdesigner CAS on Friday #146

Laatst won ik bij CAS on Friday. Altijd leuk! Ik mocht voor de nieuwe challenge een voorbeeldkaart maken. De opdracht is: gebruik washitape op je kaart. 

Ik heb zelf maar een paar rolletjes washitape. Ik had wat ideetjes, maar daar was de print op mijn tapejes niet geschikt voor. Daarom week ik uit naar een ander idee en maakte deze kaart:



Ik stanste de verticale randjes uit en plakte daarna stukjes washitape tegen elkaar. Daarna stanste ik het woord birthday uit met een stans van Gummiapan. En tja, toen moest ik nog ergens het woord happy kwijt. Ik zocht tussen mijn stempels en vond een kleine 'happy'. Na wat schuiven bedacht ik ineens dat ik het woord ook verticaal kon stempelen. En daarmee was mijn kaart af. Doen jullie deze keer ook mee? Ik heb het vermoeden dat velen van jullie veel meer tapejes hebben dan ik. Dat moet zeker gaan lukken!

De kids hebben goed verkocht woensdag. Ruim 60 euro! De totale opbrengst van alle schoolkinderen ligt boven de 2000 euro. Een prachtig bedrag voor het goede doel. Ik was van plan om een foto van hun kraampje te maken, maar dat ben ik vergeten. Het bedrag is voornamelijk tot stand gekomen door de verkoop van notitieboekjes die we versierd hadden. Ook konden de mensen een notitieboekje met hun eigen naam bestellen. Misschien heb ik daar nog wel ergens foto's van. Dan zal ik die wel een keer laten zien. Nu snel aan de slag om het huishouden op orde te brengen voor het weekend!

5 opmerkingen:

  1. Super dit kaartje...echt CAS!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede keuze, jou als gast designer! Dat kun je als de beste, prachtig kaartje!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een topkaartje dit! Ik heb inderdaad veel washi tape maar gebruik het voornamelijk om enveloppen mee dicht te plakken. Dit idee komt dus goed van pas! Wat goed dat de kinderen zo goed verkocht hebben. Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de boekjes die jullie gemaakt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf gebruik van de washitape! Zo breng je elkaar op ideeën. Ik heb heek wat rolletjes, dus zal binnenkort eens kijken of het lukt mee te doen aan de challenge.
    Knap hoor, 60 euro! Super gedaan!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met je tapejes.
    Leuk dat de verkoop meeviel. Altijd fijn. X

    BeantwoordenVerwijderen