zaterdag 3 november 2018

Simon Says Stamps #2

Vorige week maakte ik met het leuke pakket van Simon Says Stamps nog een kaartje. 


Omdat de achtergrond al vrij druk was met al die hartjes, kleurde ik achter het vrouwtje de achtergrond roze. Een blauw glitterrrandje als contrast.
De snoepjes in haar handen en de twee hartjes zijn stickertjes die ook in het pakket zaten.

Ik lees op verschillende blogs over de KreaDoe. Ik ben er zelf nog nooit geweest en weet eigenlijk niet zo goed wat ik mij erbij voor moet stellen. Is het vooral verkoop van producten? Of zijn er ook demo's of workshops? 



4 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje! KreaDoe, veel stands, ook workshops die je kan doen. Veel, en groot! Op scrapgebied, maar ook breien en haken etc. Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rhodé,

    Je leest het hier boven al een beetje bij Mariken. Veel meer dan andere beurzen. Heel veel te zien en ook leuke workshops. Ik heb van allerlei beurzen al wel gezien maar hier keek ik mijn ogen uit.
    Tof kaartje, mooie kleurtjes.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Rhodé! Ik vind het ook heel leuk hoe je de stickertjes gebruikt hebt. Ik weet nooit zo goed wat ik daar mee aan moet. Ben zelf niet zo een fan van de Kreadoe maar dat komt vooral omdat het heel erg groot en druk is. De Paper Passion in Tilburg is wat kleiner en overzichtelijker maar de leukste beurs van het jaar vind ik wel de Art Specially in april!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en tof kaartje is dit. Heerlijke kleurtjes!
    Beurze zijn aan mij niet zo besteed. Druk en veel van hetzelfde, maar dat is mijn mening. Ik geloof dat er meer mensen zijn die het geweldig vinden. Maar idd, heel veel stands, workshops en ook demo's.

    BeantwoordenVerwijderen