woensdag 28 november 2018

Kleurenkaartenteam paars/oker

Vandaag weer tijd voor het kleurenkaartenteam! Deze keer mochten we met de kleuren paars en oker aan de slag. Geen simpele kleurcombi, maar ik had al snel bedacht dat ik aan de slag wilde met de stempelset 'Garden Party' van PTI. Een set die ik vorig jaar op het laatste moment nog aan mijn bestelling had toegevoegd en inmiddels al heel wat is gebruikt. Gelukkig maar, je kunt met van die impulsaankopen soms ook flink de plank mis slaan. Ik koos wat verschillende kleuren paars voor de bloemen en wilde okerkleurige blaadjes. Op de foto zie je het doosje. Ik was tevreden over het resultaat, maar toen de inkt droog was zag ik dat het bij bepaald licht toch een groenig tintje kreeg! En op de foto lijkt het echt groen! Geen tijd meer om een nieuwe kaart te maken, dus daarom laat ik toch maar deze zien. Het inktpadje overtuigt jullie er vast van dat ik niet bewust 'gesmokkeld' heb met de kleur...



Op het moment heb ik het erg druk. Ik kijk af en toe even snel naar jullie creaties, maar reageren schiet er vaak bij in. Binnenkort kan ik het hopelijk weer wat actiever oppakken. Voor het kleurenkaartenteam ga ik mijn uiterste best doen om vandaag of morgen even langs te komen op je blog!

21 opmerkingen:

  1. Wat mooi, die zijkant vol met prachtige bloemen! Heel tof kaartje!
    Succes met alle drukte! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan met die bloemenrand.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal fan! Zo mooi! Hou van paars en oker erbij is zo mooi!
    Herken het zo van de drukte.succes x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel erg mooi, stijlvol kaartje, geslaagd hoo r!
    hier ook... druk, of ik noem het vooral... gevulde dagen. ik vergat gisteravond rond 10 uur bijna dat ik het bericht van het kleurenkaartenteam nog moest in orde maken.... pfff dat belooft, we zijn nog net niet december, dan pas begint het ! hahaha
    bedankt voor je deelname alweer ! top hoor, zonder deelnemers geen kkt, dus... een DIKKE DANK JE WEL !
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi kaartje, Rhodé! En fotograferen in deze donkere dagen is echt lastig. Maar ik vind het prachtig.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie chique kaart met prachtige bloemen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze set is zeker geen miskoop Rhodé, je kaart is prachtig. Het doosje van de inkt ziet er behoorlijk geel uit dus wel raar dat hij groen wordt. Affijn, het kaartje is heel mooi geworden en daar gaat het uiteindelijk om toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi kaartje met die bloemen.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje en zeker leuk gedaan met de stempels! Je kleurtjes zijn mooi ook al komt het soms wat anders over! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof kaartje, heel mooi stempelwerk Rhodé

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zeg, mooie en rustige kaart terwijl er ook wel veel op te ziens is. groetje.s Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha, dat is dan even een tegenvaller, als de inkt droog is. Het is wel een heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sorry het lukte mij niet eerder om bij je langs te komen.
    Wat een tof kaartje!! Helemaal goed gelukt en ja de juiste kleur is niet makkelijk. Ik gebruikte mustard van ranger met een vleugje saffron spice van PTI er over en toen vond ik het aardig oker.
    Maar hij is gewoon super mooi!!
    Fijne week!! En doe rustig aan, dat bloggen komt wel weer.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooie stempelset, prachtig in deze kleurencombi!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Rhodé,

    Ik heb nu pas tijd om een blogrondje te maken. Hopelijk lees je het nog!

    Wat een super mooie kaart maakte je voor het KKT!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik loop duidelijk achter qua bloggen. Gelukkig kom ik toch nog even jouw mooie KKT-kaart bewonderen. Stijlvol, hoor! Mooi stempelwerk met je impulsaankoop ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooie kleuren en stijlvol !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen