vrijdag 29 mei 2020

Annika

Vandaag laat ik een kaartje zien dat ik baseerde op een geboortekaartje. Op het geboortekaartje stonden allemaal bloemen en de naam 'Annika' in geel. Ik stempelde bloemen en takjes in dezelfde tinten met drie verschillende bloemenstempels van MFT. Een los stukje papier kleurde ik van donker naar lichter geel. Daaruit stanste ik de naam. 



Ik had deze kleuren nooit zelf bij elkaar gedacht. Maar ik vind het wel erg leuk bij elkaar. De mama van de kleine meid was ook erg blij met het kaartje. 

Vandaag zijn we bij de notaris geweest voor het tekenen van de documenten voor ons nieuwe huis. De bouw is inmiddels gestart. Leuk om de bouw van je eigen huis op de voet te volgen. Nu bijna alle papierwerk geregeld is, kan ik er echt van genieten.

6 opmerkingen:

  1. Wat en leuk geboortekaartje maakt je. Altijd leuk om je te laten inspireren door het origineel.
    Wat spannend en leuk een nieuw huizen van de grond af gebouwd zien worden. Hebben wij ook 1 keer meegemaakt. Heel bijzonder vond ik het. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    Spannende nieuwe stap. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Rhodé,

    altijd leuk als je een kaart kan maken geïnspireerd door het originele geboortekaartje en deze ziet er super uit zeg. Mooi het kleurverloop in de naam.

    Geniet van de bouw van jullie nieuwe huis.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje! Het kleurverloop in de letters is mooi! Lijkt me ook leuk, wij hebben nooit een nieuwbouwhuis gehad maar wel een grote verbouwing. Veel foto’s maken, dat is later erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gedaan hoor...ik probeer het ook af en toe de doen naar als je voorraad maakt gaat dat natuurlijk niet!
    Spannend hoor met jullie nieuwe huis...wij maken het nu ook mee bij onze dochter en schoonzoon! Onze zoon was donderdag bij de notaris voor de overdracht van hun huis!
    Geniet ervan hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Rhodé! Mooi hoe het geel verloopt in de letters en de veldbloemen maken het heel lief en dromerig. Wat gaaf ook dat jullie aan het bouwen zijn. Spannend en veel werk maar heerlijk om alles naar je eigen smaak te laten maken.

    BeantwoordenVerwijderen