maandag 18 mei 2020

MFT Sketch Challenge #489

Bij MFT is er deze week weer een leuke sketch. 




Ik ging aan de slag met een klein stempelsetje van MFT 'Sending a smile'. Het DP komt uit een oud blokje met leuke papiertjes. Ook het tekstje komt uit het stempelsetje van MFT. 




Ook aan de binnenkant heb ik gedacht. Heel eenvoudig, maar dat is voor de binnenkant juist leuk. Het hartje en tekstje zijn ook uit hetzelfde stempelsetje. 




Komende week staat er mooi weer in de verwachtingen. Helemaal fijn dat we dan een paar vrije dagen hebben!l

3 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje heb je gemaakt met de sketch. De kleien stempeltjes geven iets fijns aan de kaart. EN de binnenkant is ook heel leuk! Dat vergeet ik de meeste keren, en ik neem het me vaak voor...maar het zit niet in mijn systeem...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke schets. Je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt. Schattig met dat kleine vogeltje. Ook de binnenkant is mooi met dat tekstje. Echt alles is lief aan dit kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan! Die sketches zijn altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen