zaterdag 23 mei 2020

Post voor een onbekende

Vandaag weer een kaartje dat ik maakte voor een onbekende. Deze keer was het voor een vijfjarig meisje dat graag buitenspeelt. Ik dacht direct aan mijn stempels van Avery Elle. Een meisje op rolschaatsen. Er zitten allerlei stempeltjes bij, waardoor je het steeds weer net een beetje anders kunt maken. Je kunt haar ballonnen in de hand geven, een hondje dat ze aan het uitlaten is of een grote bellenblaas. Maar ook kleinere stempeltjes zoals een mobieltje, taartje en een ijsje. Deze keer koos ik voor een lekker ijsje. Ik kleurde haar met mijn Zigs. Maar, oh help! Haar gezicht kreeg zo'n rare kleur! Echt geen gezicht;) Ik heb dus blijkbaar nog geen goede kleur voor het kleuren van een huid. Haar huid heb ik daarom maar met mijn potloden gedaan. Het jurkje heb ik gepaperpieced. 



Ondanks de voorspelde lagere temperaturen is het hier heerlijk weer. Het zonnetje schijnt en het is echt genieten!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Rhode,
    hier was het in de zon zelfs bijna te warm! Grappig dat het dan meevalt, als je het niet verwacht.
    Je kaartje is superlief! Enig afdrukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat komt ze me bekend voor dit meisje op haar rollerskates! ;-)
    Superleuk stempeltje en een hele leuk kaart. Je hebt haar prachtig ingekleurd en het achtergrondje maakt het helemaal af. Een perfect kaartje voor dit vijfjarige meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuk kaartje! Mooie achtergrond en tof juist om verschillende materialen te gebruiken om te kleuren.
    Gezellige dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha geen gezicht dat gezicht. Goed opgelost door potloden te gebruiken. Nu is het echt een hartstikke mooi en leuk kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk is je kaartje geworden. Gelukkig heb je keus uit andere kleurmiddelen ;-) Huidskleur vind ik trouwens altijd het moeilijkst om te kleuren....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje voor een onbekende. Echt super geworden. En je ziet echt geen verschil dat je het gezichtje met potloden hebt gedaan. Goede oplossing dus.
    Fijne dag en lekker genieten van de zon!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen