zaterdag 16 mei 2020

Post voor een onbekende

Twee weken geleden vroeg iemand mij om drie kaarten te maken. Het waren drie kaarten voor meiden die op dit moment wel een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken. Ik weet niet precies bij welke organisatie dit hoort, maar ik vind het wel een mooi initiatief. Superleuk om hier drie kaarten voor te maken!

Voor een meisje van 12 die nu alle leuke dingen moet missen die bij het einde van groep 8 horen, maakte ik dit kaartje:



Ze was jarig en kon dus ook haar verjaardag niet op school vieren. Als je sociale leven verder heel beperkt is, valt dat natuurlijk wel erg tegen. Ik hoop dat dit kaartje haar goed gedaan heeft. 

In het kaartje zit niet zoveel creativiteit van mijzelf. Ik zag het ideetje op Pinterest en heb het grotendeels nagemaakt. Waarom niet?! Omdat ik houten knijpertjes gelijk zo dik vind, heb ik knijpertjes gestanst met een set van MFT. 
De andere kaartjes zijn ook al klaar, maar die laat ik een andere keer zien. 



6 opmerkingen:

  1. Wat een snoesje Rhodé!!
    Het is inderdaad best zuur als je net dit jaar in groep 8 zit. Mijn buurmeisje heeft hetzelfde, geen afscheidsfuiven, geen musical, geen verjaardag op school. Dat komt allemaal ook nooit meer terug dus ik kan me voorstellen dat extra kaartjes dan wel heel erg welkom zijn. Zo is haar verjaardag toch nog een beetje extra bijzonder. Ben benieuwd naar de andere kaartjes die je maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja, dat is zo jammer! Niet alle scholen laten het niet door gaan. ik ken twee groep 8-ers die wel een musical hebben..daar hebben ze dan wat op gevonden, wel optreden met heel weinig publiek en dan via lifestream..Mijn nichtje is er eentje van en die heeft gelukkig haar schoolkamp in september al gehad.
    Je kaartje is echt superleuk! Die knijpertjes zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje. Ik heb er hier twee die hun schoolreis, eindtoneel, en zo veel meer in totaal andere omstandigheden moeten afronden. Best heftig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vet leuk kaartje en ja, soms is het gewoon heerlijk om een mooi kaartje na te maken. Evengoed heel erg mooi en ik ga dit ideetje onthouden, want ik heb deze set ook ;-)
    Sneu voor dat meisje. Zo zijn er zoveel verschillende verhalen in deze tijd, ongelooflijk. Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk dat je dat doet! Je hebt iemand vast blij gemaakt met deze lieve kaart! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen