dinsdag 12 mei 2020

Nog meer ballonnen

In mijn vorige bericht liet ik drie bijna identieke kaarten zien. Uit de reacties begreep ik dat de meesten de derde het leukst vonden. Ikzelf vond dat uiteindelijk ook. En ik denk inderdaad dat dat kwam doordat de tekst iets lager stond. Mijn zusje vroeg pas of ik een kaart had voor een echtpaar die ongeveer tegelijk jarig zijn. Daar was de ballonnenkleur (door zijn kleuren) heel geschikt voor. Alweer 1 kaart uit de voorraad verdwenen!

Vandaag laat ik weer een ballonnenkaart zien. Deze keer keurig rechte touwtjes aan de ballonnen. Of zouden het stokjes zijn? ;)



Vandaag mag ik de tweede groep kinderen begroeten op school. Wat was het leuk om gisteren weer een heleboel kinderen te zien! Zowel ouders als kinderen deden het prima bij het ophalen en brengen. En eenmaal in de klas bezig, merk je er weinig meer van. Behalve dat handen wassen: wat een tijdrovend klusje! Gelukkig kreeg ik daar wat hulp bij. Dan schiet wat meer op. En vandaag komt mijn stagiaire. Ze werkt graag, goed en hard. We zullen dus lekker wat kunnen doen, vandaag!


6 opmerkingen:

  1. Heey Rhodé,

    het is weer een mooi kaartje geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer superleuk! Lekker vrolijk. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke vrolijke kaartjes heb je gemaakt!
    Fijn dat je weer mocht beginnen...nu maar hopen dat het goed blijft gaan met besmettingen...succes!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo een leuke ballonnetjes-kaart! Het randje aan de onderkant is ook een mooi detail. Ik houd wel van dit soort kaarten!! Fijn om je klas weer 'live' te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel vrolijk en fleurig ballonnenkaartje maakte je voor het bijna gelijk jarige stel.
    Volgens mij zijn het touwtjes.... zwaartekracht he? ;-)

    Kinderen zijn altijd flexibeler dan volwassenen en op een of andere manier plooibaarder en leggen zich sneller neer bij hoe de dingen moeten..fijn dat het zo goed ging (ook met de volwassenen)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is heel leuk! En in je vorige post vind ik de hoera ook de leukste.
    Fijn dat de opstart bij jullie goed gaat. Hier beginnen er twee vanaf volgende week, maar ik heb nog heel wat twijfels...In België zijn we toch een pak strenger. X

    BeantwoordenVerwijderen