zaterdag 23 januari 2016

Eigen stempel!

Ik heb wat zitten dubben, wikken en wegen. Vorige week uiteindelijk de knoop doorgehakt en gisteren lag hij in de brievenbus: een eigen stempel van mijn 'logo'. Ik heb de stempel besteld bij Ellen van 'Studio Stempel'. Ellen heeft goed met mij meegedacht over o.a. de grootte van de stempel. Als je ooit een stempel wilt laten maken vind ik dit adres echt een aanrader.

En dit is het resultaat:


Vanaf nu zijn al mijn kaartjes aan de achterkant voorzien van deze afdruk. Ik ben er helemaal blij mee!

7 opmerkingen:

  1. Dat snap ik! Gaaf zeg, jouw eigen stempel. Dat maakt jouw zelfgemaakte kaarten straks nog persoonlijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat leuk zeg! Ik ben al aan het kijken op de site, echt gaaf!! Hoe groot is jou cirkel??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk hé! Je eigen stempel! Ik heb hem daar vorig jaar ook besteld; ben er ook zo superblij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel leuk uit! Hopelijk gaat jouw stempel langer mee. Destijds ook één bij studio stempel besteld, maar die was snel kaduuk... Bovenste stukjes braken af van de stempel, waardoor de letters niet goed meer stempelde. Nu een rubberen naamstempel en dat werkt beter! Maar jouw logo heeft niet van die heel fijne lettertjes. Dus dat zal wel beter gaan met polymeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Ben zelf nog in dubio over mijn eigen stempel :). Weet nog niet helemaal hoe ik hem wil hebben. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen