zaterdag 30 januari 2016

Flowers

Manlief was gisteren een avondje weg. Dat gaf mij mooi de gelegenheid om aan de slag te gaan voor de Dutch Card Lovers Challenge. 'Bloemen' is het thema. Een tijdje geleden kocht ik een mooie stempelset met bloemen van PTI. Behalve de twee kaartjes die ik eerder op mijn blog heb laten zien, had ik er nog niet zoveel mee gedaan. Nu dus maar weer eens uit de kast gehaald. In combinatie met papiertjes van SU is dit het resultaat geworden:



Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken!

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Papiertjes combineren perfect met de gestempelde bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Rhodé. Leuke frisse voorjaarskleuren en een leuke opbouw van de kaart. Ik heb nog even verder rondgeneusd en wat heb jij een mooie rustige stijl van kaarten maken. Knap vind ik dat. Fijn weekend,
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi is dit, alles matcht met elkaar! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles past perfect bij elkaar. Daarbij hou ik nogal van blauw :) Supermooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van mij mag jr nog heel veel kaartjes laten met deze bloemenset! Mooi, in blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Wat een gave bloemen! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige fleurige creatie! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart. Prachtige heldere kleuren. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart, die stempels zijn prachtig en de gekozen kleurtjes ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super vrolijke en feestelijke kaart. ;)Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een gave kaart die bloemen van PTI blijven ook prachtig. Mooie kleuren ook trouwens. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen