vrijdag 15 januari 2016

Sem

Afgelopen week kreeg ik te horen dat er bij iemand uit onze kennissenkring een jongetje geboren was: Sem. Daar moest natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden! Ik had een idee in mijn hoofd, maar het was moeilijk om geschikt papier erbij te vinden. Ik heb niet zoveel papier voor babyjongens. Uiteindelijk is het daarom dit groen geworden. 
Ik vraag me af of ik de letters kleiner had moeten kiezen. Misschien waren de verhoudingen in de kaart dan beter geweest. Ach ja, ik leer elke dag weer een beetje bij!


3 opmerkingen:

  1. Enig kaartje! Zo leuk is dat hertje he, ik heb deze set ook. En de letters? Ik vind het mooi zo, beetje stoer mag best wel.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Letters kunnen prima qua grootte. Misschien dat ik ze zelf in het midden had gezet? Blijft een lief hertje hè. Moet er nodig weer eens iets mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die sprekende letters juist mooi. Ach en dat hertje; zo schattig. Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen