donderdag 28 januari 2016

Liftchallenge #99

Afgelopen week heb ik op heel wat blogs de Liftchallenge voorbij zien komen. Erg leuk om te zien wat iedereen er al van gemaakt heeft. Ik wilde hem aan me voorbij laten gaan, omdat ik geen geschikte stansen had voor deze challenge. Alhoewel... ik had die vlinderstansen van SU toch? En al zoekend in mijn mandje kwam ik de tekststans van Lawn Fawn tegen. Op zoek naar papier vond ik deze glimmende vellen. En toen begon het gepruts! Wat een klus, zeg! Maar wel heel leuk om dit onder je handen te zien groeien. Met deze kaart doe ik mee aan liftchallenge #99. Het was lastig om er een goede foto van te maken. De kaart zakte steeds scheef en het glimmende papier gaf soms een vreemd effect op de foto. Dit is het beste wat ik ervan kon maken:


Toen ik klaar was met deze kaart, had ik intussen ook mijn sterrenstansen ontdekt en daar onderstaande kaart mee gemaakt.


 Ik liet mijn dochters kiezen welke ik voor de liftchallenge zou doen. En dat werd met stip de eerste kaart.

8 opmerkingen:

  1. Goede keus van je dochters! Alhoewel de sterrenkaart ook heel mooi is. Leuk om te maken, vind je niet?'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met allebei meedoen, ze zijn zeker allebei erg mooi!! De kleuren van de eerste en dat je die vleugels niet helemaal passen is gaaf. De tweede vind ik ook top. Dank je wel voor het meeliften!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei zijn ze schitterend...echt top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik zou de tweede ook zo kunnen kiezen hoor, en je mag ze beide mee laten doen. Geen probleem. Super gedaan, en leuk dat je de uitdaging bent aan gegaan. dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat een klus zeg, vooral de eerste, met al die kleine stukjes! Wel supergaaf, allebei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een klus maar het resultaat is er naar; prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rhode. Ik heb een vraag voor jou, maar kan je email niet vinden op je blog. Zou je mij willen mailen op mirandaversteege.mv@gmail.com ? Alvast bedankt, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen