donderdag 7 januari 2016

Sunday stroll

Zoals ik al eerder schreef, ben ik vorige week een ochtend bij Gerdine geweest. Ik ging weg met wat halve projecten.'s Avonds maakte ik een van de kaartjes af, maar voor ik hem aan jullie kon laten zien moest hij eerst op de post. Als het goed is, is het kaartje inmiddels gearriveerd bij een lieve vriendin van me. Zij houdt van kleur en de kaartjes die ze zelf stuurt zijn vaak met foto's van kinderen. Vandaar dus dit kaartje voor haar. Het inkleuren van stempels moet ik nog een beetje onder de knie krijgen, maar al doende leert men. Toch?!




2 opmerkingen:

  1. Leuk! En dat kleuren gaat je prima af! Net als het uitknippen trouwens. Leuk tekststempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh deze is ook al zo hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen