zaterdag 14 augustus 2021

Happy Birthday Zeedieren

Met de grappige zeedieren van de set Beach Buds van MFT maakte ik deze kaart.

Ik heb genoten van het kleuren van de beestjes. Ik kleur de laatste tijd steeds vaker. Ik wil het beter onder de knie krijgen en de enige manier is veel oefenen. Ik kocht ook wat nieuwe kleuren. Zo kan ik nog meer nuances maken. 

De witte streepjes zijn nog gemaakt met mijn oude gelpen. Het werkte niet goed. Ik heb nu een nieuwe gekocht. Komende week ga ik kijken of dat beter lukt. 

2 opmerkingen:

  1. Oefening baart zeker kunst en op deze kaart kun je dat goed zien! Heel gaaf en vrolijk kaartje vind ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig met het kleuren. Fijn dat je zo lekker kan ontspannen. Je kaartje is weer super geworden!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen