maandag 9 augustus 2021

MFT Camp Create #Day 4 Background Bonanza

De opdracht voor dag 4 van Camp Create is 'background bonanza'. Ik koos voor de set 'sweet safari' van MFT. Behalve een aantal dieren, zitten er ook diverse blaadjes bij. Ik stempelde de blaadjes in diverse tinten groen op groen cardstock. Op kraft stempelde ik de zebra, die ik vervolgens inkleurde met mijn Derwent potloden. Ik deed alleen het zwart en enkel roze details. Verder liet ik het blanco. 

Zoals je ziet, heb ik er een interactieve kaart van gemaakt. Door aan het wieltje te draaien komen er verschillende teksten tevoorschijn. 

Nog 1 dag te gaan. Ik heb er weer enorm van genoten om mee te doen! Als resultaat heb ik weer 5 kaarten erbij. Zou ik nu eindelijk toch eens een voorraad aan kunnen leggen? ;)

3 opmerkingen:

  1. Wat een amazing kaartje Rhode.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook alweer zo leuk gedaan! Jij bent goed bezig met de Camp Create. Ben er helemaal niet aan toe gekomen dit jaar, maar heb ook nog geen vakantie, dat scheelt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij lekker bezig Rhodé! Echt superleuk deze draai-kaart. Het achtergrondje is echt heel mooi zo en past perfect bij de zebra in craft. Ik ga ook nog even bij je andere kaarten kijken want zie dat ik er een paar gemist heb.

    BeantwoordenVerwijderen