vrijdag 6 augustus 2021

Swap met Danielle #26

Oeps! Ik opende Instagram en zag het Swapkaartje van Daniëlle. Door de vakantie helemaal vergeten om mijn bericht klaar te zetten. Gelukkig heb ik het kaartje al gemaakt. De opdracht voor deze keer luidt: maak een slimline met fruit.

Dit is mijn versie:
Ik kleurde met mijn Derwent potloden de verschillende fruitsoorten. Achter de openingen plakte ik ruitjespapier van MFT. Omdat ik het net wat te heftig vond, besloot ik om er nog een laagje vellum voor te plakken. Zo past het beter bij de zachtere tonen van het fruit.

Nu gauw naar Daniëlle om te kijken wat zij gemaakt heeft! 

5 opmerkingen:

  1. Ik kwam vanochtend ook al spieken, toen kreeg ik een foutmelding bij mijn reactie. Dus nu weer een poging! Want ik vind de ruitjes zo leuk bij het fruit, je hebt prachtig gekleurd en ik vind je kaartje echt weer mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat ruitje in combinatie met het fruit! Ik vind het softe effect van het vellum een geweldige vondst. Ik ga snel nog even scrollen op je blog want ik heb nog meer gemist zie ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er hel gaaf uit. Het ruitje doet me denken aan een picknick kleed...komt dat nou door het fruit?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Rhodé,

    het is een heel leuk beterschapskaartje geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen