zaterdag 7 augustus 2021

MFT Camp Create #dag 3 Emboss Resist

Vandaag laat ik zien wat ik gemaakt heb voor dag 3 van Camp Create van MFT. Het is de bedoeling dat je iets maakt met de embossing techniek. 

Ik stempelde diverse bloemen uit een leuke set van MFT. Ik strooide er wit embossingpoeder over en verwarmde het met mijn heattool. Daarna voegde ik kleur toe met een brush. Ik knipte alles uit en plakte het op een zwarte achtergrond. Ik kies dit niet vaak voor een achtergrond, maar de kleuren komen er zo mooi op uit. 

Ik ben er nog niet uit wat ik ga maken voor dag 4. Gelukkig heb ik nog een paar dagen de tijd om daar over na te denken. 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en dat zwart als achtergrond is een perfecte keuze. De bloemen komen zo heel mooi uit en de kleuren lijken zo veel sprekender!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf Rhodé,

    Door de donkere achtergrond komen ze nog mooier
    tot hun recht...benieuwd wat je voor dag 4 maakt...

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleuren komen schitterend uit tegen het zwart! Mooi en opvallend kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik ook zelden zwart als achtergrond, maar wat is het mooi met deze bloemen!! Heerlijke felle kleurtjes, mooi gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De bloemen springen er echt uit op die donkere achtergrond! Prachtig kaartje!! Ik heb toevallig laatst ook deze techniek gebruikt met het witte embossing op gekleurd papier. De kaart is voor mijn Swap met Cornelie dus die volgt nog op mijn blog. Nu ik dit zie bedenk ik me dat een donkere achtergrond ook wel mooi was geweest bij mijn kaartje. Heel gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen