maandag 9 augustus 2021

MFT Camp Create #Day5 Delightful Die Cutting

De laatste dag van Camp Create! Voor dag 5 is het de bedoeling om een kaart te maken waarbij je vooral gebruikt maakt van stansen. Ik gebruikte zelfs helemaal geen stepels voor deze kaart! En alle stansen zijn van MFT.

Ik koos voor wit op wit. Ik vind dat iets sereens hebben. Ik stanste allemaal babykleertjes en wat hangertjes uit en plakte ze op een wit vierkant. De letters stanste ik uit grijs papier waar een klein glimmertje in zit. Heel subtiel wat roze door het hartje op het rompers. Het roze komt ook nog terug in het cardstock waar ik het geheel op gemat heb.

Ik heb enorm genoten van deze Camp Create! Het heeft me echt uitgedaagd om wat dingen te maken die ik anders wellicht niet gemaakt had. 

5 opmerkingen:

  1. Ja, dat vind ik ook, super leuk! Ik heb dat wel eens gedaan met letters en cijfers en bloemetjes, ook en heel leuk effect. EN natuurlijk met tekststansjes, was ooit een lift uitdaging.
    maar deze met de babykleertjes ga ik ook onthouden zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zo met die uitgestanste figuurtjes op je kaart
    geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had je kaartje al op insta voorbij zien komen maar wil ook hier even kwijt dat ik hem echt geweldig vind! Misschien ga ik hem wel een keertje van je liften, ik vind het zo mooi dat wit op wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super gelukt!! En wat fijn dat je zo heerlijk mee kon doen in je vakantie. Ik heb genoten om elke keer naar de kaarten te kijken.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk geboortekaartje is dit Rhodè.
    Je andere kaartjes voor Camp Create zijn ook supeleuk, maar die hieronder, met die zebra vind ik waanzinnig!!

    BeantwoordenVerwijderen