vrijdag 6 augustus 2021

MFT Camp Create #Dag 2 Wonderful watercolor

De opdracht voor dag 2 is 'watercolor'. In het voorbeeldfilmpje wordt getoond hoe je met gewone stempelinkt een watercolor effect kunt creëren. Stephanie kleurt de bloemen niet volledig in. Ik ben veel te precies om stukjes wit te laten, maar het geeft zo'n mooi resultaat! Ik heb het nu ook geprobeerd en ik ben tevreden over het resultaat. 

De besjes/bloemetjes aan de derde plant moest ik nu met m'n kwastje zelf schilderen. Spannend of het zou lukken, maar het is gelukt! Nu snel aan de slag met de opdracht voor dag 3!

5 opmerkingen:

  1. Gaaf, super gaaf kaartje! Erg leuk effect zo. Ik ben ook zo’n pietlut die er moeite mee heeft niet heel precies te kleuren. Maar het effect is geweldig. Leuke kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap wel dat het lastig is om het niet perfect te doen, dat zou ik ook hebben maar wat een leuk effect geeft dit! Het past ook helemaal bij de stempel die je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zo herkenbaar. Goed gedaan. En nu nog niet helemaal én buiten de lijntjes kleuren.... dat is ook al moeilijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf kaartje Rhodé

    Ook ik herken het helemaal....

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Miste deze toch bijna! Mooi kaartje Rhodé, met een erg leuke techniek! Het losse van niet alles invullen geeft zeker een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen