woensdag 22 september 2021

2021 Card Design Superstar: Clean and Simple genius (en corona...)

Maandag liet ik een kaart zien met de leuke egeltjes van MFT. Vandaag een kaart in de categorie 'clean and simple'. Ik koos voor een schattig winters setje van MFT: Dashing Deer. Ik kleurde ze met mijn potloden. De sneeuw maakte ik met dies van MFT: Stitched Snow Drifts. Ik heb die stansen al heel lang en ze zijn ideaal! Sneeuw, grasheuvels, zand: je kunt er echt van alles mee. Deze keer dus als sneeuw. Ik heb ze zo uitgestanst dat de hele winter zone eronder wel sneeuw lijkt. Zo wordt het witte gedeelte betrokken bij en onderdeel van het tafereeltje aan de bovenkant van de kaart. De achtergrond gaf ik met inkt en een borsteltje een lichte kleur. Als finishing touch een klein takje in de rechterbovenhoek. 

Deze leuke set kreeg ik samen met een heleboel andere sets van Daniëlle. Zomaar als verrassing lag er een pakket vol stempels en dies op de deurmat. Ik was natuurlijk ongelooflijk blij!
Het pakketje komt nu goed van pas. We zijn momenteel aan huis gekluisterd door 2 kinderen met corona in huis. Aangezien je een kind van 4 niet in isolatie kunt plaatsen, zijn we voorlopig nog even aan huis gebonden. En als de andere 2 alsnog klachten krijgen gaat het nog wat langer duren. Overdag is het hier druk genoeg, maar ik gun mezelf 's avonds af en toe een knutselmomentje. Zo houden we het nog wel even vol!

10 opmerkingen:

  1. Superlief kaartje…prachtig!
    Sterkte gewenst met corona in huis…ik heb ook net een test gedaan, snotverkouden door mn kleinzoon maar gelukkig negatief!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is balen zeg! Maar ja, je kunt er niets aan doen. Hopelijk zijn de kinderen er niet al te erg ziek van.
    Je kaart is en plaatje! Heel mooi gedaan. Ik heb van Crealies soortgelijke stansen waar je golven en bergen etc mee kan maken. Zo handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Ook ik heb de stansen, maar ik denk van Lawn Fawn, ik gebruikt ze ook veel. Succes met de zieken daar. Hopelijk duurt de isolatie niet te lang. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Rhodé!! Echt mooi CAS! ik hoop dat de klachten mild blijven bij de kinderen, vervelend zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pracht kaartje, vervelende periode nu ivm corona. succes en hopelijk geen extra tijd in quarantaine.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superkaartje, mooi in al zijn eenvoud en de hertjes samen met het zachte tintje en het wit maken het een sprookjesachtig tafereeltje!
    Sterkte met de Corona perikelen thuis, echt zo niet fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat het bij 5 dagen is gebleven en er verder geen klachten zijn opgetreden. Verplicht thuis zitten is helemaal niets.
    Je kaartje is een plaatje. Mooi gekleurd en wat lief van Danielle zeg!
    Fijne zondag, geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat eern mooi kaartje in al zijn eenvoud.

    Ik hoop dat het bij de quarantaine is gebleven en
    De corona klacht mild zijn gebleven.

    Wat een lief van Daniëlle.

    Geniet van je Dag!

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart!! Zo tof in zijn eenvoud. En fijn dat Daniëlle wat stempelsetjes op je deurmat laat ploffen als je in quarantaine zit. Hopelijk is de rest niet ziek geworden en zijn jullie weer zo'n beetje uit de quarantaine. Maar wel lekker dat je dan de avonden even lekker je hoofd leeg kan maken met knutselen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei corona, ik hoop dat jullie niet al te ziek zijn. Lief dat je van Danielle dit setje kreeg. Daar weet jij wel raad mee. Ik vind deze prachtig, juist door het vele wit aan de onderkant. Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen