maandag 20 september 2021

2021 Card Design Superstar: Coloring Virtuoso

Bij MFT is nu de jaarlijkse challenge waarbij je in 3 categorieën met een creatie mee kunt doen. Eén van de categorieën is 'coloring virtuoso'. Ik vind dat ik nog steeds genoeg kan leren wat betreft het kleuren, maar ik vind het gewoon leuk om mee te doen. 

Ik koos ervoor om deze leuke egeltjes van MFT te kleuren met mijn Derwent potloden. Zo leuk om van de boomstam een wip te maken. De achtergrond heb ik gekleurd met Distress Oxide. Ik wilde een mooie, kleurrijke herfstachtergrond. De streepjes die de beweging moet duiden heb ik zelf getekend. 

5 opmerkingen:

  1. Oh zo leuk! Heel mooie achtergrond heb je gemaakt en die wip heb je ook erg leuk gedaan. De streepjes zorgen er echt voor dat je de beweging ziet. Heel geslaagd, vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om een wip te maken van de boomstam! En je achtergrond is prachtig! Ik ga er ook nog mee aan de slag, de Superstar challenges, te leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal geweldig dit kaartje! Prachtig kleurwerk, zowel de achtergrond als de leuke egeltjes. En dan die wip.. zo leuk bedacht! Voor mij ben je zeker een superstar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig stel, zo samen lekker aan het wipwappen! Mooi die gloedvolle achtergrond erbij, echt een heel gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat leuk die wip. Heel erg tof bedacht. Prachtige herfstkleuren en die egeltjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen