woensdag 29 september 2021

Baked with love

Aan het begin van de zomervakantie trakteerde ik mijzelf op een toffe set van Lawn Fawn: 'Baked with love'. Ik stempelde en kleurde een hele voorraad van de afbeeldingen. Ik doe dat niet zo vaak, maar het is wel heel handig. Als ik dan iets wil gaan maken heb ik de plaatjes al klaarliggen. 

Ik had weleens iets voorbij zien komen met soortgelijke stempels. Een slimline met allerlei bakspullen op een rijtje. Ik ging met dit idee aan de slag:


Ik heb niet zoveel groot DP, maar gelukkig vond ik nog ergens een vel dat qua kleur en stijl goed matchte. 

In de kom maakte ik een snede. Zo kan de lepel in de kom staan.  

Inmiddels zitten we meer dan een week in quarantaine. Vanmorgen overleg met de GGD gehad en ik mag vrijdag weer werken! En nu maar hopen dat mijn 2 kids die zaterdag moeten testen een negatieve uitslag hebben! 

6 opmerkingen:

  1. Oh deze is echt super mooi geworden!! Zo leuk die bakstempels.
    Duim voor je voor 2 negatieve testen zaterdag. Fijn dat je wel weer mag werken vrijdag.
    Toch een fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super super leuke kaart! Ik vind die stempeltjes echt zo leuk, dat is een goede koop geweest! Fijn dat je vrijdag meer mag werken en ik duim mee voor negatieve testen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is supermooi en gaaf dat achtergrond papier. Heel handig om te stempelen en te kleuren. Zo een voorraad je te hebben is wel heel fijn.
    Wat een toestand toch he met die quarantaine. Hopelijk zijn de uitsagen negatief en kun je weer back to normal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel ' sweet '. Tof die zachte tinten. Ik hoop dat je kinderen negatief testen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beeldige kaart met die leuke stansjes…top!
    Hoop dat jullie allemaal snel weer gezond zijn, sterkte gewenst!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag hem al op Insta, gaaf in deze pastelkleurtjes! Slim om meteen wat meer te kleuren! Daar gaat best veel werk in zitten.
    Je zult het quarantaine gedoe wel heel erg beu zijn, hoop echt dat het snel voorbij is voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen