donderdag 16 september 2021

Bloemen Clearly Besotted

Bij mijn verjaardag kreeg ik een stempel van het merk Clearly Besotted. Ik zag dit stempeltje op een kaart van Cornelie  en was gelijk verliefd op deze leuke stempel. Ik gebruikte hem al eerder voor de Liftchallenge. Op deze kaart kleurde ik de bloemen in.

Omdat ik het kaartje zelf erg leuk vond, stempelde ik de afbeelding nog een aantal keer en kleurde toen al de exemplaren in. Met een bijpassend ruitjespapier was ik redelijk snel klaar. Heerlijk, zo'n voorraadje!

3 opmerkingen:

  1. Ohhh Rhodé,

    Wat een gave serie.
    Prachtige kleurencombies.

    Heerlijk zo'n voorraadje.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaartjes…echt top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe stempel!! En je maakte er echt een TOP serie mee. Kan je weer even vooruit.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen