donderdag 30 september 2021

DCL #350

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar het overkomt me nog weleens dat ik te laat ben om mee te doen met een challenge. Soms omdat ik het vergeet, soms omdat ik het druk heb met andere dingen. Bij DCL heb ik al een tijdje niet meer meegedaan. Maar deze keer doe ik weer een keertje mee. Al voor de challenge online kwam, liep ik met een ideetje in mijn hoofd. En die kaart past binnen de huidige challenge bij DCL: 'maak een kaart op kraft cardstock'. Dat kwam mooi uit! Ik ben dus gelijk aan de slag gegaan. 

Op een kraft kaart embosste ik wat sneeuwvlokjes. Uit wit cardstock stanste ik een sneeuwlaag. Ik kleurde twee hertjes en stempelde op de sneeuwlaag een klein tekstje. Eenvoudig, maar precies zoals ik het in gedachten had!

11 opmerkingen:

  1. erg leuk kaartje geworden. Op kraft is altijd mooi vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kwam goed uit, jouw idee en de timing! 🙂 Superleuk en lief kaartje, Rhodé! Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, wat leuk! Ik dacht dus ook hetzelfde, hihihi.
    De hertjes erop zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wit en kraft is zo leuk samen en zie ik bij verschillende deelnemers voorbij komen. Dit geeft een mooi winterse sfeer. Super leuke kaart. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super schattige uitwerking. Bij mij exact hetzelfde, tijd vlíegt voorbij, maar nu dacht ik ook, ik doe weer een keer mee ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar ik ben ook zo vaak net te laat bij een challenge. Maar blij te zien dat deze op tijd is want ik vind hem super! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje Rhode! De hertjes zijn echt heel leuk. Leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kraft-kerstkaart Rhodé, heel schattig!
    Dank je wel voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje hoor zo lief. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen