vrijdag 3 september 2021

Swap met Daniëlle #27

Vandaag alweer de laatste swap met dit pakket:


Ik vond het zelf erg leuk om met deze stempelset aan de slag te gaan.

De opdracht voor deze keer: 'een kaartje met aandacht'. Ik bedoel hiermee een kaartje wat je naar iemand kunt sturen om iemand te laten weten dat je aan hem of haar denkt, o.i.d. Dus geen felicitatiekaart. 

Ik maakte deze kaart:

Ik stempelde cirkels in twee verschillende maten en drie kleuren. Hierop en half ernaast stempelde ik kleine fruitsoorten uit de stempelset. Als tekstje koos ik voor 'hoe gaat het ermee?'. Een leuk , klein tekstje van Els Brigé. Ten slotte voegde ik nog wat enameldots toe. Ik heb er maar een paar, maar wat zijn die dingen leuk! 

Het kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt en verstuurd. Ik had er eigenlijk wel een paar van kunnen maken. Dit soort kaartjes komen geregeld van pas!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart zo Rhodé!! Net even anders dan anders. En ja die enamel dots zijn super.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart…ben er weg van!
    Heel leuk vrolijk papier ook…mooi geheel!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So fun. I love it so much. Happy weekend.
    www.rsrue.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig speels, vrolijk en kleurig kaartje, heel gaaf! De enamel dots zijn top hierbij. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jouw kaartje zo leuk bedacht! Echt eentje om te onthouden! Ook wel eens fijn om niet te hoeven kleuren, dat scheelt best wat tijd ;-) Lekker frisse kleurtjes zo bij elkaar, een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen