maandag 20 juni 2016

Altenew Painted Flowers

Ik had ze al een poosje op mijn lijstje staan: Painted Flowers van Altenew. Ik vind die bloemen zo mooi! Ik moest goed zoeken om ze te kunnen bestellen. En als ik ze dan ergens vond waren ze al uitverkocht! Vorige week zag ik ze weer bij de stampingcottage. Ik ben gelijk gaan bestellen, want ik wilde niet dat ze weer voor m'n neus verkocht zouden zijn!
Tijdens het snuffelen op de site ontdekte ik ook een alfabet van Altenew. Perfect om eigen teksten samen te stellen! 
Al snel kwam mijn pakje binnen. Keurig verzorgd, hoor! Een klein stempeltje erbij en een leuke, zelfgemaakte label met een persoonlijk berichtje. Extra leuk om op deze manier je pakje binnen te krijgen.
Ik ben direct aan de slag gegaan om de stempels te testen. Het is nog even puzzelen, maar ik ben er helemaal blij mee. En het alfabet is ideaal om mee te werken.


Jullie gaan de komende tijd vast nog vaker kaartjes zien met deze stempelsets!


9 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie aankopen! Je eerste kaart is prachtig. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb je hele mooie stempels uitgekozen. Extra leuk als zo'n bestelling dan moi verpakt met een labeltje eraan binnenkomt. Je eerste kaartje ermee is gaaf. Knalroze, hou ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stempels zijn inderdaad prachtig, het alfabet is ook echt super mooi! Ik hou ook van dat felle roze, je kaartje vind ik dan ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is al super; er komt vast nog heel veel meer moois met deze set:) Fijn hé als je ze dan ein-de-lijk hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je ze toch hebt kunnen bemachtigen. Het is een prachtig gestempelde kaart geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me helemaal voorstellen dat je voor deze stempels valt...prachtig kaartje! Laat er nog maar een heleboel komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaartjes hier weer!!! Gave stempels. En mooi ingekleurd. Ook je vliegtuigje van PTI Schuifkaart is leuk geworden. Leuk om zo kaartjes mee te maken.
    Sorry dat je even moest wachten op antwoord. De bloemen van PTI waar je naar vroeg zijn alleen in een kit verkrijgbaar. En was bijna direct uitverkocht. Er was nog wel een wachtlijst maar ik weet niet of dat nog zo is.
    Fijne week!!! En geniet eerst nog even van deze supergave set.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, je kaartje staat hier nog steeds te pronken op de tafel :)

    BeantwoordenVerwijderen