maandag 13 juni 2016

Awesomely Artistic

Deze week heb ik vakantie. We hebben maar 1 week meivakantie gehad en hebben daarom nu nog een week vakantie. Mijn kinderen moeten wel gewoon naar school en mijn man is aan het werk. Alhoewel er genoeg werk in en om het huis is, heb ik vandaag echt vakantie gehouden. Het is voor het eerst in 8 jaar dat ik een keer een dag helemaal voor mijzelf heb. Luxe, hoor! Ik heb het er dus lekker van genomen en heb heerlijk kaartjes gemaakt. Eind vorige week ben ik wat spulletjes bij Gerdine gaan lenen. Soms is het leuk om weer eens met andere materialen te werken. O.a. de set Awesomely Artistic. Ik had van iemand de opdracht gekregen om een kaartje te maken voor een 40-jarig huwelijk. Daar leek deze set mij heel geschikt voor.

Ik stempelde eerst de bloemen met zwarte Memento. Ik heb ze met verdunde stempelinkt en een fijn kwastje gekleurd. Daarna stempelde ik de blaadjes en de spetters. Ten slotte stempelde ik '40 jaar' in het kadertje dat ook bij de set hoort.


Regelmatig krijg ik de vraag of ik ook kaarten heb zonder tekst. Veel kaarten missen iets als je de tekst weg laat. Maar met de set Awesomely Artistic moet het toch lukken, dacht ik. Omdat het inkleuren van de bloemetjes best een werk is, wilde ik het ook eens proberen zonder in te kleuren. Ik heb gekozen voor dezelfde tinten als op de vorige kaart. 


Morgen komen mijn tantes gezellig knutselen. Ik ben benieuwd wat er allemaal gemaakt gaat worden!

8 opmerkingen:

  1. Zowel met als zonder tekst levert deze set mooie kaarten op! Gaaf met dat blauw! En een dag voor jezelf... héérlijk! Groot gelijk dat je 'm uitgebuit hebt! Veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei prachtig Rhodé!! Ik heb de set zelf, heel veelzijdig te gebruiken. Je blauwe versies vind ik super. Geniet nog van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je kaartjes mooi geworden! De kleuren zijn prachtig, ik hou zo van blauwtinten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele mooie kaartjes! Vooral die met de gekleurde bloemetjes is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn echt schitterende kaartjes die je hebt gemaakt...ben er weg van en denk dat ik de set op mn "hebbenlijstje" ga zetten ;-)
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben nogal van de blauwtinten en vind ze beiden erg mooi. Prachtig ingekleurd en bij de tweede vind ik het wat "strakkere"ontwerp super!

    BeantwoordenVerwijderen