donderdag 23 juni 2016

Easy

Een tijdje geleden kocht ik een papierblokje van SU met allemaal mooie papiertjes. Op de een of andere manier vond ik het toch lastig om de papiertjes te verwerken op een kaartje. Toen ik bezig was met het uitwerken van een ideetje, kwamen de papiertjes ineens goed van pas. Het kaartje is heel erg simpel, maar heeft in mijn optiek verder niets meer nodig. Het frame ik uitgestanst en op een stuk sheet geplakt. Aan de achterzijde langs de randen foam geplakt en hierdoor het geheel verhoogd op de lichte achtergrond geplakt. Daarna op de bloemetjesachtergrond bevestigd. 


5 opmerkingen:

  1. Dat frame is erg leuk en past prima bij het achtergrondpapier! Erg leuk kaartje zo, zou er ook niets bij kunnen verzinnen wat het nog leuker zou maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfect zo! Deze papiertjes samen met de grote stans. Mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stans heb ik ook:) En met dit mooie papier heb je inderdaad niets meer nodig. CAS op een mooie en goede manier. Prachtig om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie stans en leuke papiertjes. En superleuk verwerkt. Helemaal goed!!!
    Fijn weekend!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen