maandag 6 juni 2016

Knutsels en kadootjes gastdesigner #2

Bij knutsels en kadootjes loopt momenteel een 'bingo-challenge'. Als gastdesigner liet ik jullie pas al een kaartje zien. Voor de reminder mocht ik ook nog een kaartje maken.  Zo makkelijk als het eerste kaartje was, zo moeilijk was het tweede. Ik wilde niet voor hetzelfde woordentrio kiezen. Uiteindelijk kwam ik op 'roze-bloemen-kant/lint'. Het kant/lint heb ik wat ruimer genomen en een touwtje gekozen. 


Leuk dat je even langskwam op mijn blog!

3 opmerkingen:

  1. Mooi dat de cirkel niet helemaal 'past'. Prachtig versierd is ie met de bloemen. Een touwtje i.p.v. een kantje of lintje zou ook mijn keuze zijn ;) Vrolijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gelukt hoor...vrolijk!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig kaartje, zo mooi van kleur!! Lekker vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen