donderdag 30 juni 2016

Love

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik in mijn vakantie maakte. 



Ik hou erg van de techniek waarbij je iets uitstanst en dan in een andere kleur 'terug' in de uitsparing legt. En daar leende dit papier zich perfect voor! Omdat het DP vrij druk is, wilde ik het verder heel rustig houden. Daarom het woord 'love' in wit uitgestanst. Het geheel heb ik met foamtape op rood geplakt. Door de openingen in de letters komt dit rood ook terug. Ik vind het een leuk effect geven.

7 opmerkingen:

  1. Dit mooie papier heeft niets meer nodig dan deze gave, ingelegde uitgestanste "love". Heel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa, ik ben fan! Van dit soort kaartjes hou ik ;) Echt mooi gedaan. Gaaf ook de love-tekst in combinatie met het hartjespapier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gedaan, prachtig dat opvallende witte Love!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ook ik hou hier van; prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MOOI!!!
    Eenvoud siert dat laat jij hier heel mooi zien.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen