woensdag 8 juni 2016

MFT Bold Greenery

Cornelie en José: welkom als volgers van mijn blog. Leuk!

Een tijdje geleden kocht ik stansen van MFT: 'Bold Greenery'. Ik had nog geen stansen van blaadjes en soms kunnen ze een leuke toevoeging vormen voor je kaart. Onlangs maakte ik deze kaart:


Ik ontdekte dat je de stansen ook heel goed zonder andere stansen of stempels kunt gebruiken. Het is op de foto misschien niet zo goed te zien, maar het zijn drie verschillende soorten papier. Het lichtste blaadje is van 'gewoon' cardstock. Het donkerste blaadje is van geschept papier en het andere blaadje is van 'gevlamd' papier. Omdat mijn lijm steeds draden geeft, plak ik vooral met dubbelzijdig tape. Wat een klus was dat deze keer! Allemaal kleine stukjes: wat een gepruts, hihi. 
Ik heb op de kaart bewust geen tekst op gezet. De kaart lijkt me heel bruikbaar als condoleancekaart of als een bemoedigingskaartje in een moeilijke tijd. De foto is niet super, maar het moest even snel voor de kaart de deur uit ging...

7 opmerkingen:

  1. Mooi zijn je takjes! Gaaf ook dat ze van verschillend groen papier zijn gemaakt, geeft een heel natuurlijk effect. Zeker goed te gebruiken als condoleancekaart, maar kan eigenlijk voor van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, leuk om de takjes in verschillende groentinten te maken!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je op de foto klikt kun je goed zien dat het verschillende papiersoorten zijn. Wat een prachtige takjes! Heel fijntjes! Die ga je denk ik heel regelmatig gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi met de verschillende tinten groen! Ook zonder tekst vind ik hem af. Enne, zoek eens op CraftEmotions EasyConnect (dubbelzijdig klevend) Craft tape. Dit plak je op je papier, daarna stans je je afbeelding uit. Dan krijg je dus een sticker effect en hoef je niet meer te pielen met vervelend lijm. Ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje hoor en ik kan goed zien dat de takjes 3x anders zijn...mooi gedaan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan! Leuk idee zo. De tip van Miranda is een goede, zelf gebruik ik ook wel eens een lijmpen voor dit soort kleine stansjes. Ik heb die van Zig, blijft super goed zitten en je kunt gedetailleerd werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede gelukt Rhodé!!!
    Vaak zijn deze kaartjes met bijna niets erop het moeilijkste om te maken.
    Fijne week!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen