maandag 16 januari 2017

Baby Onesie

In de kerstvakantie had ik even wat meer knutseltijd. Echt genieten om even wat langer achter elkaar creatief bezig te kunnen zijn. Als ik eenmaal bezig ben, borrelen er allerlei ideeën omhoog. Die moet ik normaal gesproken nog even in de ijskast zetten (en dan ben ik ze soms alweer vergeten....). Ik kon het niet laten om de nieuwe tekststempeltjes van MD aan te schaffen. Ze matchen zo leuk met het rompertje van MFT! Ik maakte dit kaartje:


En toen leek mij een roze versie ook wel leuk:


En ja, dan kan een jongensversie niet ontbreken!


Afgelopen weekend ben ik lekker bezig geweest met mijn nieuwe spullen van MFT. Ik hoop daar binnenkort iets van te laten zien! 

9 opmerkingen:

  1. Wat grappig Rhodé, ik had zo ongeveer hetzelfde idee met deze tekst en het MFT rompertje. Van het weekend gemaakt en net geplaatst ;-) Jouw kaartjes zijn echt super mooi geworden! En ik heb gisteren ook nog een kaartje voor een pas geboren meisje gemaakt, waarbij ik geinspireerd was door jouw kaartje voor Lieke. Die vond ik zo leuk, dat toen Vincent thuis kwam met het nieuws dat er een dochter was geboren bij een collega, ik meteen wist wat ik wilde maken. Ik laat 'm binnenkort zien op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom net bij Daniëlle vandaan (zie boven). Inderdaad ook zij heeft het gave rompertje van MFT gecombineerd met de teksten van MD. Wat een toeval. Jouw kaartjes zijn geweldig. De eerste vind ik eigenlijk nog wel de leukste. Heerlijk hè, zo'n vakantie met wat meer tijd voor jezelf?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Rhodé! Ik vind ze alledrie onwijs leuk! Had zelf laatst ook dit rompertje met deze stempel gecombineerd: perfecte match als je het mij vraagt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga zo bij Daniëlle kijken :) Deze van jou vind ik zo leuk! Dat rompertke is schattig; je zou bijna denken dat beide merken het op elkaar hebben afgestemd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief tekstje, en ja, perfect voor deze rompertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak jij een enorm leuke en vrolijk kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen