zaterdag 21 januari 2017

MFT Sketch #316

Na de fanfareleden in hun rode pakjes, kleurde ik er ook een aantal in groene pakjes. Ze matchen leuk met het DP van MFT. Ik heb verschillende blokjes en ze zijn heel goed bruikbaar voor allerlei verschillende kaarten. Als kind had ik ooit eens een stapeltje prachtige origami-blaadjes. Ik was er zo zuinig op dat ik ze bijna niet gebruikt heb en rond mijn zestiende zijn ze uiteindelijk in de prullenbak beland omdat ik er toen niks meer mee deed. Ik heb die neiging soms nog wel een beetje. Om al die mooie papiertjes te bewaren voor die ene keer dat ik echt een heel speciale, mooie.... Want stel je voor dat ik ooit een kaartje wil gaan maken en dat ene papiertje dan al gebruikt is? 
Onzin natuurlijk! Ik maak gewoon nu mooie kaartjes en er komt altijd weer mooi, nieuw papier. Dus ik stimuleer mijzelf om al die mooie papiertjes gewoon te gebruiken. En dat gaat me steeds beter af, hihi!

Terug naar het onderwerp: de fanfareleden in hun groene pakjes. Met behulp van de schets van de Wednesday Sketch Challenge #316 van MFT kregen zij een plekje op mijn kaart. 


Ik heb vanmiddag nog een beetje tijd om te knutselen. Mmh, wat zal ik nu eens gaan maken?



10 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n leuk kaartje met de konijntjes. De band is meteen goed ingewijd :-) heel herkenbaar wat de papiertjes betreft, ik ben ook altijd een beetje zuinig met mooi papier en embellishments. Terwijl je er niets aan hebt als het in de kast ligt, dus ik probeer ook wat meer te gebruiken in plaats van verzamelen :-) Ben benieuwd wat je bent gaan maken, we zien het vast binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die neiging heb ik ook hoor maar het is natuurlijk onzin want net zoals je schrijft er komt altijd wel weer nieuw mooi papier uit.
    Wat een leuke kaart is dit, geweldig die stempels en mooi ingekleurd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via via kwam ik op je blog !
    Wat een leuke kaarten maak je !
    Hierbij dus een nieuwe volger !
    En dat bewaren herken ik ook zo !
    Ik bewaarde zelfs mijn met Pasen gekregen paasei zolang
    dat deze niet meer eetbaar was !!!!!!
    Heb met mijn verjaardag een uitgave van de Flo , met alleen
    maar mooi papier gekregen...... hoe lang zal ik het laten liggen...
    en er af en toe eens in kijken ..... ligt al van maart 2016...

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook al zo leuk, de muisjes zijn te lief.
    & bewaren, tja.. Ik ken het ook. Die papiertjes zijn allemaal te mooi. Maar uiteindelijk verdienen ze een mooi plekje op een mooie kaart. Duurt alleen soms even, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!! Die ene echte mooie kaart speciaal voor dit papiertje.. dat was gewoon deze! Zeker weten!!!! (en je moet maar denken, als je al deze leuke papiertjes gebruikt hebt, heb je toch weer een reden om een nieuw blokje te kopen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar van dat papier!
    Mooie kaart! En ik probeer ook te gebruiken ipv te bewaren. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rhodé,
    Leuk om te lezen dat zowel jij al degenen die hierboven reageerden hetzelfde hebben wat ik ook wel heb. Alles bewaren. Daarom ben ik ook veel beter met stempels dan met stickers denk ik altijd. Je kan altijd weer een nieuwe stempelafdruk maken.
    Gaaf al die MFT dingen die je mocht uitzoeken als prijs. Ik ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart! Mooie kleur :). En de zuinigheid op papier... zooooo herkenbaar! Haha :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit herkenbaar:) Maar het is echt waar; ieder jaar is weer mooier papier en zulke mooie nieuwe embellishments. Ik heb het afgelopen jaar heel veel papierblokjes verbruikt. En ook opgeruimd(=weggegeven/weggegooid....). Dat scheelt veel ruimte! Want er wordt toch wel weer iets moois uitgebracht:) Ik vind je kaart een pláátje! Die fanfare; en zó mooi ingekleurd. Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart!
    Helemaal top!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen