vrijdag 13 januari 2017

Craftliners #34 Anything Goes

Afgelopen najaar maakte ik dit kaartje:


Het DP komt allemaal uit een blokje van Crate Paper. Inmiddels bestaat het blokje bijna alleen nog maar uit restjes papier, want er is al heel wat mee geknutseld!
Het poesje is van MFT. Het was mijn eerste stempelset van dit merk en nog steeds favoriet! Ook de blaadjes zijn gestanst met stansen van MFT. Afgelopen week ging het kaartje naar Gerdine. Vorig jaar maakte ik met hetzelfde poesje een kaart voor haar, dus vond ik het erg leuk om met hetzelfde poesje weer een heel ander kaartje te maken.

Het kaartje laat ik meedoen met challenge #34 bij Craftliners. 'Anything Goes' is de uitdaging. 

11 opmerkingen:

  1. Leuk, die papiertjes zo schuin op je kaartje. Leuke kleurtjes en het poesje is ook zo leuk! Mijn kaartje met dit poesje hangt nog mooi op mijn magneetbord te pronken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig dat poesje dat aan het tekstlabel lijkt te hangen. De kleurtjes die je hebt gebruikt vind ik ook heel mooi en leuk die schuin gestapelde papiertjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat is dat poesje een lieverdje! Ik vind je kaart prachtig; knap zoals je het papier hebt verwerkt. Ik krijg dat nooit voor elkaar:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat mooi gedaan met de verschillende papiertjes.
    Tof kaartje is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! De papiertjes zijn er ook heel leuk bij, mooi zoals het groen van de blaadjes in de achtergrond weer terug komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart! Het katje is super schattig! Groetjes ,Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat poesje is ook een leukerd! Groot gelijk dat je 'm weer hebt gebruikt. Mooi gecombineerd met de designpapiertjes. De takjes maken het af. Gaaf gedaan. Bedankt voor het meedoen aan de challenge van Craftliners! Superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, grappig zo als dat poesje aan de banner hangt.
    Bedankt dat je deze maand meedoet aan de challenge bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart leuk dat je mee doet met de Craftliners challenge.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen